Reforma systemu opieki zdrowotnej – w jaki sposób lekarze mogą pomóc ad

Również z tego powodu potrzebujemy pomocy medycznej. Stany Zjednoczone nie mogą osiągnąć potrójnego celu bez ubezpieczenia zdrowotnego dla wszystkich. Zintegrowane systemy dostaw, które są odpowiedzialne za populacje, nie będą prosperować, o ile systemy płatności nie zachęcą ich do rozwoju i dopóki nie zmienimy przepisów i regulacji – w tym zakazów podziału zysków i przepisów antydumpingowych – które uniemożliwiają współpracę między pracownikami służby zdrowia i organizacjami. Jeśli zainteresowane strony mogą uzgodnić taką wizję reformy systemu opieki zdrowotnej, być może moglibyśmy skierować naszą uwagę z konfliktu na to, czy należy stworzyć nowy plan publiczny z bardziej konstruktywnym naciskiem, aby wszystkie plany zdrowotne, publiczne czy prywatne, koncentrowały się na rozwoju profesjonalnych, zintegrowanych systemów.
Drugim i największym zagrożeniem dla reform, które kręci się coraz bardziej w osłabionej gospodarce, jest możliwość, że Kongres wyciągnie wniosek, że rozszerzanie zasięgu na wszystkich nieubezpieczonych jest nieosiągalne. Bez pewnych gwarantowanych oszczędności, sceptyczne organy nadzoru, takie jak Biuro Budżetowe Kongresu, raczej nie zaakceptują niejasnej obietnicy, że integracja pozwoli zaoszczędzić wystarczającą ilość pieniędzy, aby zrównoważyć koszty rozszerzenia zasięgu.
Jak więc lekarze mogą nam pomóc dostać się na tak . Pierwszym krokiem jest uznanie, że reforma systemu dostaw oferuje potencjalnie korzystne dla dostawców usługi. Lekarze powinni wspierać i pomagać w rozwijaniu zintegrowanych systemów opieki. Pionierzy ds. Integracji, którzy opracowali nowe, oparte na liczbie ludności modele płatności – takie jak system opieki zdrowotnej Geisinger w Pensylwanii – osiągnęli znaczne oszczędności, jednocześnie zachowując wysokie dochody netto dla lekarzy i szpitali.43 Takie zintegrowane systemy mają również silną motywację do inwestowania w podstawowe opieka.
Drugim krokiem jest uznanie lekarzy, że osiągnięcie oszczędności wystarczających do pokrycia kosztów rozszerzonego zasięgu nie musi obciążać pacjentów ani usługodawców. Obniżka o 1,5 punktu procentowego nadal pozwalałaby na wydatkowanie – a więc całkowite dochody dostawców – z 2,6 biliona USD w 2010 r. (17,7% produktu krajowego brutto [PKB]) do 4,3 biliona USD w 2020 r. (18,5% PKB ). Ale dzięki cudownemu składaniu rozwiązanie 1.-procentowe , które zmniejszyło wzrost rocznych wydatków z 6,7% do 5,2%, mogłoby uratować system opieki zdrowotnej 3,1 biliona dolarów z 40 bilionów dolarów, które obecnie planujemy wydać między 2010 a 2020 rokiem. , zgodnie z Lewin Group.
Gdyby podmioty świadczące opiekę zdrowotną i dostawcy mogliby faktycznie osiągnąć tę redukcję stóp wzrostu, rząd federalny zarobiłby około 1,1 biliona dolarów oszczędności w okresie 11 lat – być może wystarczyłoby, aby zamknąć porozumienie w sprawie przystępnego cenowo ubezpieczenia zdrowotnego dla wszystkich. Inni również dostrzegą oszczędności: 497 miliardów dolarów dla pracodawców, 529 miliardów dolarów dla administracji państwowej i samorządowej oraz 671 miliardów dolarów dla gospodarstw domowych. Jednym z prostych sposobów, w jaki lekarze mogą zacząć przyczyniać się do tego celu, jest ponowna ocena i ograniczenie, w razie potrzeby, wykorzystania praktyk klinicznych wymienionych obecnie jako nadużywane przez Narodowe priorytety Krajowego Forum Jakości. [5] Idealnie, dostawcy również zgodziliby się zwolnić wzrost opłat dla prywatnych płatników dodatkowo, pozwalając Medicare na nadrobienie zaległości.
Jednak Biuro Budżetowe Kongresu raczej nie oceni jako oszczędności wyłącznie dobrowolnych ograniczeń wzrostu cen
[podobne: Kabiny Sanitarne, psychoterapia warszawa, Upadłość transgraniczna ]

Powiązane tematy z artykułem: Kabiny Sanitarne psychoterapia warszawa Upadłość transgraniczna